Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΡΜΑΚΙΑ (bodies)


Σήμερα έχουν σειρά τα κορμιά τα χαρτοπολτένια και όχι τα .....κυπαρισσένια. Πανεύκολο project-άκι κι αυτό και νομίζω και πολύ γουστόζικο. Κι αν γίνουν σε αρκετά μεγαλύτερο μέγεθος μπορείς να τους κρεμάσεις και καμιά κολιεδαρία και να γίνουν εκτός από διακοσμητικά και χρηστικά. Σκέφτομαι κάποια στιγμή να κάνω κι ένα πολύ μεγάλο σαν τις κούκλες της μοδίστρας και να το βάλω στην κρεβατοκάμαρά μου....έτσι....σαν εικαστική παρέμβαση που λένε και οι εικαστικοί. Οταν φτάσει η ώρα του στολίσματος κάποια τα ζωγραφίζω με ακρυλικά και σε κάποια άλλα κολλάω μοτίβα από χαρτοπετσετούλα (decoupage). Λοιπόν χάρτινο μπαλάκι επάνω, χάρτινο μπαλάκι κάτω και φροντίζω να τονίσω τη μεσούλα να μοιάζει όσο γίνεται....δαχτυλιδένια. Στη συνέχεια έστρωσα λίγες σειρές λωρίδες εφημερίδων με ατλακόλ, για να πάρουν σάρκα και οστά. Μετά τύλιγμα με χαρτοπολτό, τρυπούλα από κάτω (......) για να μπει το παλουκάκι που θα τα στηρίξει. Στα πρώτα είχα βάλει ξυλάκια από μια αρχαία πιατοθήκη ντουλαπιών της μάνας μου, μετά όμως πονήρεψα και βρήκα στο PRAKTIKER ωραιότατα κυλινδρικά ξυλάκια και πήρα κάμποσα να’χω να πορεύομαι. Στο τέλος έκανα δικές μου βάσεις γύψινες με διάφορα καλούπια (μπωλάκια κλπ....), Κόλλησα τα ξυλάκια στα κορμάκια και μετά στις γύψινες βάσεις με κόλλα πλακιδίων αφού πρώτα τις έβαψα χρυσές.
Ρίξτε μια ματιά και στις αυτοσχέδιες βάσεις μου.....
Στην παρούσα ανάρτηση δεν είχα φωτό με τα κορμάκια τυλιγμένα με τον γκρίζο χειροποίητο χαρτοπολτό μου. Ρίξτε λοιπόν μια τελευταία ματιά στο πάγκο του εργαστηρίου μου (θα νομίζει κανείς ότι κάνω μαζική παραγωγή και τα.....πουλάω) όπου μεταξύ των άλλων θα δείτε και κορμάκια ...χαρτοπολτένια. Αυτά και πολλά φιλιά.....


10 σχόλια:

  1. καλημεραααα!υπεροχα!!!ωραια ιδεα!!ευχαριστουμεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη,πόσο μ΄αρέσουν τα μπουστάκια!
    Τα δικά έγιναν υπέροχα-είσαι μεγάλο ταλέντο!
    Να ρωτήσω πώς έφτιαξες το στήθος και το λαιμό-,με χαρτοπολτό;Μου φαίνονται δύσκολα.
    Ευχαριστούμε πολύ,που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενάκι μου, σ΄ευχαριστώ πολύ. Ολα είναι πανεύκολα. Αφού ξεραθεί ο χαρτοπολτός του κορμιού (2-3 μέρες με τη βοήθεια του καλοριφέρ τώρα τον χειμώνα...) κάνω 3 καρυδάκια, ένα για τον λαιμό και 2 για τα...βυζάκια και τα κολλάω στα κατάλληλα σημεία. Με βοηθούν πολύ και κάτι πλαστικές σπατουλίτσες που έχω που τα ενσωματώνουν τέλεια. Το ίδιο κάνω και στα γατάκια, μυτούλες, αυτάκια, ουρίτσα και ποδαράκια....Φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικα τα bodies !Τοσο,που μου
    εβαλες ιδεες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέρμα! Μου έβαλες φωτιές! Έχεις κάποια ιδιαίτερη συνταγή για το χαρτοπολτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχάς καλώς σε βρήκα. Σε έμαθα από την decofairy!
    Προχωράω, λέγοντας ότι τρελαίνομαι για μπούστα και δεν είχα σκεφτεί να φτιάξω! Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου μου φαίνεται:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Μαίρη μου.....ναι...έχω ήδη πει ότι θα σας βάλω κάποια στιγμή συνταγή για τον χαρτοπολτό....σας την χρωστάω... απλά θέλω να κάνω μια ποσότητα και να βγάζω φωτό βήμα βήμα.....φιλιά πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To Share yourLikes......
    Καλώς όρισες στο μπλογκόσπιτο...κι ευχαριστώ για την επίσκεψη....Λοιπόν σας χρωστάω συνταγούλα για χαρτοπολτό....μου λείπουν οι φωτό βήμα βήμα....Μόλις τις βάλω...στρώσου και κάνε ό.τι γουστάρεις....αν δεν βαρεθείς τη διαδικασία μετά θα κολλήσεις...φιλιά σε σένα και την αγαπημένη μου Decofairoula.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ;
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΜΑΚΙΑ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΑΡΙΝΕΤΕΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε παραταξη οι δημιουργιες !!ολα υπέροχα !!λατρευω αυτα τα γατιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή