Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΣΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΣΚΟΛ

Κι εκεί που έστιβα το μυαλουδάκι μου, ποιό θέμα να βρώ για να σας ανεβάσω, κι επειδή ο χειμών καλά κρατεί....σκέφτηκα να σας παρουσιάσω τις πασμίνες και τα κασκολάκια μου, που έχω κατά καιρούς φτιάξει με τα χεράκια μου τα....χρυσά. Τα κασκολάκια έγιναν φυσικά με μαλλί (για σπορ εμφανίσεις....) οι δε πασμίνες μου έγιναν με βελούδινο ύφασμα, φοδραρισμένο με σατέν,  κεντημένες με διάφορες χαντρούλες, για πιο επίσημες εμφανίσεις (καλή η κομψότητα......αλλά έπρεπε να προστατέψω και τον λαιμό....κύκνου, που ασφαλώς διαθέτω (λέμε τώρα....και δεν θέλω γέλωτες). Αρχίζει η παρουσίαση των αριστουργημάτων.












'Αντε...και να κουκουλώνεστε τώρα που κάνει κρύο. Οχι μόνο εμβόλια και πορτοκαλάδες....Φιλιά

2 σχόλια:

  1. Είναι όλες υπέροχες... και οι πασμίνες με πολύ δουλειά!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεία Λένα έτσι σε θέλω πάντα χαρούμενη για να γελάει κι εμάς λίγο το χειλάκι μας!!!!!! Κοίτα μην εξαφανιστείς πάλι...μαύρα μάτια κάναμε για να δούμε νέα σου ανάρτηση!!!! Τα έργα σου υπέροχα όλα!!!!! Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή