Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΜΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ......

Σήμερα  θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάτι που ανακάλυψα τελευταία στο χαρτομάνι που φύλαγε η μάνα μου. Δεν ξέρω αν το ‘κονόμησε στα κατηχητικά  και τους συλλόγους Κυριών που ήταν πάντα πιστό μέλος.......αλλά εγώ το βρήκα πολύ χρήσιμο, πολύ παρήγορο και δεν σας κρύβω ότι συχνά πυκνά κάθομαι και το διαβάζω, ιδίως όταν με πνίγουν οι ευθύνες και οι πολλές υποχρεώσεις και τα άγχη κατσικώνονται  στο κεφάλι μου και στην καρδιά μου σαν ασήκωτα τσουβάλια. Είναι λίγο μεγαλούτσικο αλλά αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε και να το ενστερνισθείτε. Πιστέψτε με.....βοηθάει πολύ. Ιδού......

                                                 ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα προσπαθήσω να ζήσω αυτή την ημέρα μόνο, και όχι να επιλύσω τα προβλήματα όλης μου της ζωής. Μπορώ να κάνω κάτι για δώδεκα μόνον ώρες που θα μου ήταν αποκρουστικό να κάνω για όλη μου τη ζωή.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα είμαι ευχαριστημένη. Αυτό θα επαληθεύσει αυτό που είπε ο Αβραάμ Λίνκολν «Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι τόσον ευτυχείς, όσον οι ίδιοι αποφασίσουν να είναι».

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα προσαρμόσω τον εαυτό μου στην πραγματικότητα και δεν θα προσπαθήσω να προσαρμόσω την πραγματικότητα προς τις επιθυμίες μου. Θα δεχτώ τα πράγματα όπως έρχονται.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα δυναμώσω το πνεύμα μου. Θα μελετήσω. Θα μάθω κάτι χρήσιμο. Δεν θ’αφήσω το μυαλό μου αδρανές. Θα διαβάσω κάτι  που ν’απαιτεί προσπάθεια, σκέψη, αυτοσυγκέντρωση.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα εξασκήσω την ψυχή μου με τρεις τρόπους.
α) Θα κάμω ένα καλό σε κάποιον χωρίς να το μάθει κανείς. Αν γίνει γνωστό αυτό που έκανα, θα χάσει την αξία του.
β) Θα κάνω τουλάχιστον δύο πράγματα που δεν μου είναι διασκεδαστικά –έτσι για άσκηση-
γ) Δεν θ’αφήσω να φανεί ότι πληγώθηκα από κάποιον ή κάτι. Μπορεί να έχω θιγεί αλλά δεν θα με καταπιεί η πίκρα, δεν θα το δείξω.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα είμαι καλωσυνάτη, θα φανώ όσο πιο μπορώ ευχάριστος, ευγενικός  άνθρωπος. Θα μιλώ χαμηλόφωνα. Δεν θα επικρίνω κανέναν και τίποτα και δεν θα προσπαθήσω να διορθώσω κανέναν, παρά μόνον τον εαυτό μου.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα κάμω ένα πρόγραμμα. Ισως να μην μπορέσω να το ακολουθήσω ακριβώς, αλλά πάντως θα προσπαθήσω. Θα απαλλαγώ από δύο πράγματα...τη βιασύνη και την αναποφασιστικότητα.

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ...Θα αφιερώσω μισή ώρα ήσυχη εντελώς για τον εαυτό μου, θα χαλαρώσω το μυαλό και το σώμα μου. Κατά τη μισή αυτή ώρα θα προσπαθήσω για λίγο να κάνω ανασκόπηση της ζωής μου.

4 σχόλια:

  1. Ωραία ανακάλυψη !!!Και μαρέσουν ολα αυτά που διαβασα..φέρνουν θετική ενέργια ετσι;
    Σευχαριστώ και θα τα αποθηκεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μονο για σημερα θα προσπαθησω να αφησω τις εγνοιες μου
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ομως θελω να ειμαι φιλη σου
    σευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντέμη, όλο το κατεβατό είναι μέσα στο πνεύμα του "δος ημίν σήμερον....", που είναι κι εντελώς σωστό...γιατί σήμερα είμαστε κι αύριο δεν ξέρουμε τί μας ξημερώνει.... κατάλαβες...φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειρήνη....θα με κάνεις να κάνω νέα ανάρτηση και να βάλω και τον δικό σου "όρο"....φιλάκια πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή