Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ



Βλέπετε δε μας ικανοποιούσαν τα φυσικά δέντρα, από έλατο, αλλά ούτε και τα ψεύτικα (πλαστικά ή από χόρτο)......

Θέλαμε και παραλλαγές γιατί οι καιροί είναι μοντέρνοι και η φαντασία μας οργιάζει.

Εδώ που τα λέμε είναι κρίμα να κόβονται τα φυσικά δέντρα, ακόμα κι αν καλλιεργούνται γι’αυτό το σκοπό. Δηλαδή για ένα καπρίτσιο (πώς αλλιώς να το πω...) να παίρνεις ένα δέντρο, να το  διατηρείς για κάνα μήνα περίπου και μετά να το πετάς στα σκουπίδια. Εγώ δεν θα το έκανα ούτε και για ένα μικρό φυτό. Τόσο πολύ τα λυπάμαι.

Επομένως πολύ καλά κάνουν όσοι επινοούν διάφορους τρόπους και δεντράκι να στολίσουν στο σπιτικό τους αλλά και να μη καταστρέψουν έναν φυσικό οργανισμό που θέλει κάποια χρόνια μέχρι να φτάσει στο επιθυμητό μέγεθος για να ικανοποιήσει την ματαιοδοξία μας και τη φιγούρα μας («εμείς πάντα στολίζουμε φυσικό έλατο»....τί μας λες εκεί ?????)

Μέσα σ’αυτό το πνεύμα λοιπόν εγώ στόλισα ένα λευκό πλαστικό δεντράκι με ενσωματωμένα φωτάκια και κάποια κόκκινα φιογκάκια που το έχω εδώ και μερικά χρόνια. Έχει περίπου ύψος 1 μ. και όταν τελειώνει η «θητεία» του,  διπλώνει, μπαίνει σε μια σακκούλα σκουπιδιών και καταχωνιάζεται στη γωνία της ντουλάπας μου. Τα παιδιά μου κάθε χρόνο φωνάζουν ότι πρέπει επιτέλους να το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο αλλά εγώ το έχω ερωτευτεί τόσο, που λέω ότι μ'αυτό θα γηροκομηθώ.....

  Επίσης έκανα και δύο δεντράκια από παλιά περιοδικά. Τσάκισα τις σελίδες τους σύμφωνα με τις οδηγίες, τα έβαψα το ένα με κόκκινο spray και το άλλο με πράσινο και τέλος τα στόλισα με λίγο glitter και χρυσόσκονη. ‘Εγιναν κουκλάκια....

 Άλλη μια ιδέα που επίσης μου άρεσε πολύ, είναι το γνωστό δεντράκι με τις νότες, εκτυπωμένες πάνω σε ρυζόχαρτο που ξεσήκωσα από το διαδίκτυο. Κανονικά χρειαζόμουν έναν κώνο από φελιζόλ για να κολλήσω επάνω τα ριζόχαρτά μου αλλά επειδή δεν ήθελα να ξοδευτώ (σιγά μη κουτσαθεί η γίδα από τ’αυτί .....) επινόησα έναν δικό μου κώνο με πολύ χοντρό χαρτί περιτυλίγματος, του έδωσα το κατάλληλο σχήμα και το στούμπωσα εσωτερικά με τσαλακωμένες εφημερίδες για να μη λυγίζει,

    το έβαψα λευκό και στο τέλος το στόλισα με τα ρυζόχαρτά μου, όχι όμως με νότες επάνω τους αλλά με μία ωραία δαντελένια εκτύπωση που μου άρεσε περισσότερο και είχα το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα....(μην πω και καλύτερο γιατί έδωσα στον κώνο μου το ύψος που εγώ ήθελα...)


  Επίσης, η κόρη η μικρή στόλισε, όπως κάθε χρόνο, τα κλαδιά της, με δικά της αυτοσχέδια στολίδια και χαίρονται και τα γατόνια της όταν κάθε τρις και λίγο το....κατεδαφίζουν.



 Επειδή δεν νομίζω ότι θ'αξιωθώ να κάμω άλλη μία ανάρτηση πριν τις  γιορτές γιατί έχω υποσχεθεί σε κάτι κουραμπιέδες ότι αυτή την εβδομάδα θα τους κάνω οπωσδήποτε και μέχρι την επόμενη θα τους έχω φάει ....αλλά κι επειδή θέλω να με επιθυμήσετε (ανάρια ανάρια το φιλί...για να 'χει νοστιμάδα που λέγανε σοφά και οι παλαιοί...)
.......Σας στέλνω τα φιλιά μου και τις θερμότερες ευχές μου για ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη.

45 σχόλια:

  1. όμορφα τα δεντράκια Ελένη!!!!! καλές γιορτές. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου. Καλές γιορτές και σε σας. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. πανεμορφα ολα το λευκό δενδρακι το εχω και εγω και πραγματικα το εχω ερωτευτεί , τρεμω μηπως μου χαλασει αλλα και τα δικα σου τα χψειροποιητα ειναι πανεμορφα φιλεναδα μπραβο σε ολους σας φιλια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τί έρωτας είναι αυτός με το λευκό δεντράκι....μου λες ????. Φέτος δεν μου ανάβουν 2-3 κλαδάκια και πάω να σκάσω. Το γλωσσοφάγανε τα παλιόπαιδα το δενδρύλλιό μου. Έτσι μου το αποκαλούν...πάλι το δενδρύλλιο θα στολίσεις και φέτος ???....δε βαρέθηκες ???...χα χα χα. Καλές γιορτές και πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου, Ελενίτσα!!! Λιτός και όμορφος ο στολισμός σου! Από δεντράκια πάντως, το γεμίσατε το σπίτι...όλα τους πολύ ωραία! Και αυτό με τον κώνο, πολύ καλό έγινε (δεν ξεχωρίζω όμως τις νότες - ίσως φταίει ο φωτισμός?).
    Εγώ δεν έχω στολίσει ποτέ αληθινό έλατο, αλλά και αυτό που έχω στην αποθήκη, δεν το έβγαλα ούτε φέτος αφού δεν θα κάνουμε Χριστούγεννα εδώ.
    Εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφες οικογενειακές γιορτές!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    ΥΓ. Για τις μεγάλες φωτό, θα μιλήσουμε κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, έχεις δίκιο. Τελικά αυτό με τις νότες δεν το αποτέλειωσα γιατί οι εκτυπώσεις είχαν βγει χάλια. Αλλά το κείμενο το είχα ετοιμάσει ταυτόχρονα με την κατασκευή. Στην πορεία η εκτύπωση άλλαξε αλλά το κείμενο παρέμεινε....χα χα χα. Νομίζω ότι με έσωσες σχετικά νωρίς. Πήγα αμέσως και διόρθωσα το κείμενο. Πρέπει να έγινε ρεζίλι σε λίγους...χα χα χα... Να είσαι καλά....Καλές Γιορτές και για τις φωτό θα μιλήσουμε σίγουρα.....Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Πάλι πρώτα γέλασα, νάσαι καλά, και μετά θαύμασα!!! Ωραίο το κωνικό, αν κατάλαβα καλά κάνεις καρουλάκια το χαρτί... κάτι σαν το αποκριάτικο φρου φρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω ότι χαίρομαι περισσότερο όταν γελάτε μ'αυτά που σας γράφω...παρά με αυτά που φτιάχνω ???....θα με πιστέψεις ????. Λοιπόν άκου....παίρνω το φύλλο της εκτύπωσης....το τυλίγω σε σφιχτό ρολό ... και κόβω λωρίδες περίπου ενάμισυ δάχτυλο αλλά όχι μέχρι το τέλος του φύλλου...κατάλαβες ???....μετά το στερεώνω με πινέζες στο σημείο που δεν είναι κομμένο το φύλλο...και όλο αυτό σε σειρές...από κάτω προς τα πάνω.....Πού το θυμήθηκες το φρου φρου ???...χα χα χα. Φιλάκια πολλά Φώφη μου....

      Διαγραφή
  5. το δενδρακι μας εχει ευαισθητα κλαδακια κουνησετα λιγο στις ενωσεις μπορει και να αναψουν α!!! περνα και απο το
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/12/blog-post_15.html εχει κατι για σενα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρήήή...ΛΙζ....θα περάσω αλλά μόνο ερωτήσεις να μη μου έχεις....πόσα άλλα να πω πια για μένα....χα χα χα. Το δεντράκι το ζούληξα εκεί που μου είπες αλλά φοβήθηκα μη γίνω παρανάλωμα του.....Πειραιώς καθ'ότι...it is made in China......

      Διαγραφή
  6. Επεσε πολυ χειροτεχνια βλεπω χιχιχι!να σαι καλααααα Ελενακι μου!και του χρονουυυυ!σε φιλωωω και σου ευχομαι να περασεις τις πιο ομορφες οικογενειακες στιγμες αυτες τις γιορτες!!σε φιλωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο χειροτεχνία ????....σκέτο κομμωτήριο το έκανα το εργαστήρι...πιστολάκι...λακ...και δε συμμαζεύεται. Δεν έχετε ματαδεί τέτοιο φιλάρεσκο χριστουγεννιάτικο δέντρο στη ζωή σας. Μισιρλούκα μου, σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και αντεύχομαι. Φιλάκια πολλά....

      Διαγραφή
  7. Και του χρόνου να είσαι καλά, τα δεντράκια σου ξεχωριστά όλα .Καλές γιορτές να έχεις, με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης κορίτσι μου...να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι που το ξεχώρισες. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΕΛΕΝΙΤΣΑ !!!!
    ΤΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!
    ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΠΕΡΜΑΝΑΝΤ!!!
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κομμωτική άνευ διδασκάλου έκανα στο δεντράκι μου Ρένα. Να το κάνεις κι εσύ. Έχει λίγο μπελά αλλά είναι ιδιαίτερο. Καλές γιορτές και σε σένα και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου. Επίσης να είστε όλοι καλά και καλές γιορτές να περάσετε. Πολλά φιλιά σε όλους....

      Διαγραφή
  10. Απολαυστική και αυτή η ανάρτηση!
    Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλά Χριστούγεννα Ελένη! Όλα όμορφα! και του χρόνου με υγεία!βεβαια δεν κατάλαβα αυτο με τα ..ρόλευ, αλλα ειναι εξ ισου πανεμορφο! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τί δεν κατάλαβες παιδί μου ???....Διάλεξα ένα θέμα και το εκτύπωσα. Μιλάμε για πολλές εκτυπώσεις. Μετά το κάθε φύλλο (ριζόχαρτο) το τύλιγα ρολό κι έμενε τυλιγμένο. Μετά το έκοβα σε λωρίδες αλλά όχι μέχρι το τέλος του φύλλου. Άφηνα περίπου ενάμισυ δάχτυλο άκοπο. Μετά ξετύλιγα το ρολό (αυτό πάλι ξανατυλίγεται) και το κόλλαγα κυκλικά στον κώνο με πινέζες στο σημείο που ήταν άκοπο το κάθε φύλλο. Πανεύκολο είναι. Ξεκινάς να τυλίγεις από κάτω μέχρι πάνω. Καλές γιορτές και σε σένα και σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω!! ολοκληρη αφιέρωση για χάρη μου!!! σε ευχαριστώ Ελένη για το τοσο κατατοπιστικό υλικό! θα κρατήσω τις συμβουλες για..του χρόνου, ομως νοιωθω πολυ αβολα που σε εβαλα στον κοπο να μου εξηγησεις!!φιλια πολλά πολλά!!!!
      καλα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλές γιορτές με τα όμορφα στολίδια σας, να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου. Καλές γιορτές και σε σας. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλές γιορτές με την οικογένεια Ελένη μου, υγεία και χαρά στο σπιτικό σου με τα πρωτότυπα χειροποίητα δεντράκια . Το λευκό δενδρύλλιο με ενθουσίασε με τη λιτή κομψότητά του, ενώ θα σπεύσω να αντιγράψω το δεντράκι με τα περιοδικά, μου φαίνεται πιο εύκολο και πιο γρήγορο !!! Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κλαυδία μου, να είσαι καλά και να περάσετε κι εσείς καλές γιορτές. Το δεντράκι με τα περιοδικά είναι όντως πανεύκολο. Να το κάνεις. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά, Ελένη! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά!
    Να περνάς όμορφα τις γιορτινές ημέρες και να'χεις ένα χαρούμενο 2014!
    ΥΓ Τα δεντράκια είναι γλύκα! Καμωμένα με αγάπη! Να'σαι πάντα καλά!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Πέπη μου....καλές γιορτές με αγάπη και χαρά. Για τη νέα χρονιά ελπίζω να ξαναευχηθούμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά Ελένη μου.Είσαι μία από τις τυχερές που κληρώθηκαν στο μπλογκ μου,στείλε μου την διευθυνσή σου για να σου στείλω το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σένα. Χάρηκα πολύ που επιτέλους φάνηκα κι εγώ τυχερή. Σύντομα θα σου στείλω τη διεύθυνσή μου. Ευχαριστώ πολύ για όλα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  18. *ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ *εύχομαι η Νέα Χρονιά να εκπληρώσει πολλές επιθυμίες σου, να χαρίζει Υγεία στην οικογένεια και πολλές χαρούμενες στιγμές!!!! Φιλάκια γιορτινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά σε όλους σας Έφη μου. Να είστε κι εσείς καλά και να περνάτε όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες. Φιλιά πολλά (στη ζουζούνα ιδιαιτέρως....)

      Διαγραφή
  19. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε οοοολοιιι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μισιρλούκα μου γλυκιά.....επίσης να είστε οικογενειακώς καλά και να έχετε μια χαρούμενη χρονιά με υγεία. Για τη δημιουργικότητα τί να λέμε τώρα......περιμένω ν'αρχίσουν οι αγαπημένες καθημερινές ν'απλώσω τους τραχανάδες μου και ν'αρχίσω πάλι τις δημιουργίες. Φιλιά πολλά πολλά.....

      Διαγραφή
  20. Χι..χι.. όπου νάναι θα κλείσει μήνας με αυτήν την ανάρτηση.. χι.χι. τόπες και ΄το κανες.. αμ και εγώ η προκόπω,.. δες πότε μπαίνω να σου αφήσω ευχές!!!!!! σκεψου να μην είμασταν και συμπεθέρες..χι.χιχ. ας είναι .. ευτυχώς η καινούργια χρονιά μόλις κανει τα πρωτα της βήματα .. οπότε δεν θα με κοινιγήσεις που θα σου δώσω όλες τις ευχές μου μαζεμένες.....για καλή υγεία... για πολυ αγάπη... και για χαμόγελα πάρα πολλά στην ζωή σου και να φέρει στην οικογένειά σου τα καλύτερα.. αυτή η χρονιά !!!!
    φιλακια πολλα χαρούμενα....................τα δεντράκια σου τα λάτρεψα προπαντώς αυτό με τον κώνο ξαναφιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου χρόνια πολλά Καλή χρονιά με υγεία. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλη χρονια Ελενη μου περιμένω τη διευθύνση σου στο email katitimou@gmail.com καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελενάκι, Ευτυχισμένο το 2014 ! χαχαχα
    Καλό Μήνα και Καλή Εβδομάδα να έχουμε και μακάρι να μας δίνεται η ευκαιρία να τα λέμε συχνότερα !
    Συμφωνώ απόλυτα για το χριστουγεννιάτικο καπρίτσιο ! Τί μεγάλο κρίμα τα δύσμοιρα δεντράκια ! Τεσπα, θα επανέλθουμε στο θέμα ... του χρόνου !!!!
    Σε φιλώ πολύ πολύ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ελενάκι καλό μήνα!!! Πολύ έλειψες, καιρός είναι να μας δείξεις τι όμορφο φτιάχνεις αυτή την εποχή Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελένη μου τα δεντράκια σου ειναι θαυμάσια!!!αργώ να σας διαβάζω αλλα δεν ξεχνώ !!!!να σε καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Ελένη με υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι έγινε; Πού βρίσκεσαι; Τι κάνεις;
    Ανησυχώ πολύ................ Γράψε μου αν βρεις ώρα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito a visitar el mio y espero que te gusten las alfombras florales de Corpus christi asi como el original hotel que os he preparado y si te gusta me encantaria que si no eres seguidora te hagas y asi compartir nuestros blogs.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελένη μου πέρασα να δω τι κάνεις..καλή εβδομάδα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή