Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ.....


Καλημέραααα......πέρα ως πέραααα....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους κι εύχομαι ο κακός μας ο καιρός να μας εγκαταλείψει σιγά σιγά και ν’αρχίσει να ζεσταίνεται το κοκκαλάκι μας και η διάθεσή μας επίσης. Τί χειμώνας ήταν αυτός που περάσαμε Θεούλη μου φέτος ?????......Νομίζω ότι η Γερμανία έβαλε «χέρι» ακόμα και στον ήπιο καιρό μας. Τον έκανε ...γερμανικού τύπου....έτσι για να ξεπενταριαστούμε (έκφραση της μάνας μου....) στα καύσιμα και να φτωχύνουμε ακόμα περισσότερο. Μας «άλλαξε τα πετρέλαια» που λέγανε και οι παλιότεροι. Ανάσα δεν πήραμε...Δεν υπήρχε βδομάδα που να μην έχει τον παγετό της. Ας ευχηθούμε να τελειώσουν τα έντονα κρύα, ν’ αυξηθούν οι ηλιόλουστες μέρες και να μειωθούν τα επιβαρυμένα χειμωνιάτικα έξοδά μας. Η φύση πάντως μας στέλνει ήδη αισιόδοξα μηνύματα. Για του λόγου το αληθές απολαύστε την υπέροχη φωτό της αμυγδαλιάς μου στο εξοχικό.
 Kουράγιο λοιπόν.......Καλή δύναμη σε όλους......και ας γεμίσουμε τις καρδιές μας με αισιόδοξα συναισθήματα παρατηρώντας την ομορφιά που μας προσφέρει η φύση....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....πολλά φιλιά....

5 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και με το καλό να έρθει-επιτέλους-η άνοιξη!
    Προς το παρόν εδώ χιονίζει,τα άσπρισε όλα μέσα σε μισή ώρα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα και πο υθα πάει ,θα έρθει και η Άνοιξη. Άλλωστε το λέει και η παροιμία Μάρτης είναι χάδια κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eπίσης καλό μήνα και σε σας κοριτσάκια μου...ναι...υπομονή...μας ρήμαξε φέτος....αύριο ετοιμάζομαι να πάρω πάλι πετρέλαιο...άλλο χιλιάρικο πάλι....γμτ την ατυχία μου που έλεγε και η αείμνηστη Μαλβίνα....πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενιτσα μου εδω χιονιζει και βρεχει
    καλο μηνα και μακαρι να σταματησει να κανει τοοοοσο κρυο
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφη η νυφουλα του βοριά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή