Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

ΑΣ ΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ…….



Αγαπητέ, άγνωστε, κόσμε…..
Όταν έσκασα μύτη, πριν από τρεις  μήνες, σίγουρα αυτό ήταν ένα γεγονός που γέμισε χαρά κι ευτυχία πολλούς ανθρώπους, με πρώτους και καλύτερους τους γονείς μου. 
Εμένα όμως προσωπικά, με εντυπωσίασε η επαφή μου με ένα άτομο από το πολύ στενό περιβάλλον μου και θα ήθελα σήμερα να σας μιλήσω γι’αυτό.  

Στην αρχή το μπέρδευα με τη μάνα μου, γιατί έκανε περίπου τα ίδια με εκείνη….μόνο που δεν με θήλαζε. Με πέταγε άγαρμπα πάνω στα κρεβάτια, πότε μπρούμυτα και πότε ανάσκελα και με άλλαζε…..και αλάλαζε σε μια γλώσσα που δεν καταλάβαινα .
Άκουγα που την φώναζαν « γιαγιά»  και πολύ της άρεσε. Όταν όμως την αποκαλούσαν «γιαγιούλα» ή «γιαγιάκα»….αισθανόμουν ότι στράβωνε κάπως….
Η μάνα μου λέει πως αυτή η γιαγιά άρχισε τις τρέλες μόλις μαθεύτηκε ότι θα γεννηθώ.
Ξεκίνησε βάφοντας το δωμάτιό μου (παπαγαλί και μωβ) και συνέχισε με τα έπιπλα και τις κουρτίνες. 



Μετά έπιασε τις βελόνες και τα βελονάκια (που είχε να τα πιάσει χρόνια….) κι έκανε την γκαρνταρόμπα μου. Δεν ξέρω τι να πρωτοφορέσω…..
Κάθε φορά που ανεβαίνω στο σπίτι της…..μου κάνει τέτοια καραγκιοζιλίκια ….που δεν γίνεται…..πρέπει να της χαμογελάσω για να την ευχαριστήσω. Με ξεναγεί στους χώρους του σπιτιού κι εγώ χαζεύω τα κάδρα της και τα φωτιστικά της που τα έχει γεμίσει με στολίδια και μπαλόνια. Αφήστε τα επιφωνήματα , τα τραγούδια και τα διάφορα χορευτικά….μιλάμε για κανονικό βαριετέ…..
Κάθε βράδυ, λέει, μπαίνει στο you tube και ξεσηκώνει παραδοσιακά νανουρίσματα για να μου τα λέει όταν με κοιμίζει (οι υπόλοιποι στο σπίτι αυτό το αποκαλούν βλάχικο ρεπερτόριο….) αλλά εμένα μου αρέσει. Τραγουδάει και ωραία η αφιλότιμη….και με παίρνει ο ύπνος στο πι και φι που λένε…..Επίσης τρελαίνομαι να κολλάω τα μάτια μου στα κολιέ της και τα animal print φουλάρια της. Πώρωση μιλάμε……
Πάντως, αισθάνομαι ότι , αυτή η γυναίκα βιάζεται πολύ να μεγαλώσω γρήγορα…..Μερικές φορές την ακούω που λέει ότι ήλθα κάπως αργά στη ζωή της και δεν θα προλάβει να με καμαρώσει νύφη (τι είναι πάλι αυτό ????....). Το μόνο που μπορώ να της υποσχεθώ είναι πως αν ζήσει τουλάχιστον 30 χρόνια ακόμα ….κάτι μπορεί να γίνει. Αλλά δεν θα δεσμευτώ εγώ νωρίτερα για να έλθει αυτή στο γάμο μου με το πι…το ρο…και το…σίγμα……
Όπως καταλαβαίνετe, όλος ο χρόνος που μας πέρασε (2015…) ήταν αφιερωμένος σε μένα. Αυτός λοιπόν ήταν  και ο λόγος που η κυρία γιαγιά δεν ασχολήθηκε με τις αγαπημένες της καλλιτεχνίες. 
Εύχομαι να ασχοληθεί με αυτές τη νέα χρονιά (και να με αφήσει κι εμένα να μεγαλώσω με την ησυχία μου).
Εγώ λοιπόν και η αγαπημένη μου γιαγιούλα (ωχ…..θα στραβώσει πάλι) θέλουμε να σας ευχηθούμε με την καρδιά μας, για τις γιορτές των Χριστουγέννων και για  τη χρονιά που έρχεται…..
Να έχετε όλοι υγεία…
Να αγαπάτε και να βοηθάτε….
Και να έχετε χαρά, πίστη κι αισιοδοξία ….

 Σας βάζουμε όλους στην αγκαλιά μας…..και σας στέλνουμε αμέτρητα φιλιά.

29 σχόλια:

  1. Γεια σου μικρή φιλεναδα.. καλως ωρισες στην γειτονια μας.. εδώ θα περάσεις τέλεια μολις μαθεις να διαβαζεις.. να δεις τι γινεται εδω μεσα .. οχι μονο στο σπιτι σου.. καλα η γιαγούλα σου ..(λες να να θυμωσει παλι;) καλά θα την λέω γιαγιάκα...ασε θα συνηθησει οταν μεγαλωσεις θα την λες ακομα έτσι και θα τις αρεσει... τωρα σου κανει ακομα την δύσκολη αλλα η καρδουλα της θα λιωνει οταν την πρωτοφωναξεις έτσι πιστεψε το μικρούλα μου.. καλα εγγονη και γιαγια είστε κούκλες.. και νομιζω οτι της μοιαζεις .. εσύ τι λες;..Ευχες να περασετε ολοι πολύ ομορφες γιορτες και οι δυο σς ακομα καλύτερα .. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με αγαπη παντου...και στις δυο σας.. και που είσαι μικρή; σκαστεις ενα φιλακι.. ναι;
    Ελενη μου τι ομορφο κουκλι είναι αυτό το μικρούλι; να το χαρήτε φιλη μου ..περιμενεις να βρεις καιρό για μπλοκιν; δεν το βλεπω φιλλεναδα... έχεις να κανεις καλύτερα πραγματα τωρα... θα χαρω παντως να τα λεμε ποτε ποτε.. ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕΣ φιλακιαααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενη μου γλυκια αυτο τα λεει ολα '''μόνο που δεν με θήλαζε'''
    ευχομαι αυτο το μικρο ,γλυκο και ομορφο σαν και σενα πλασματακι να σου δωσει οοοολες τις χαρες του κοσμου ,
    χαιρομαι που σε βλεπω να γελας να μου φιλησεις τα πατουσακια της ομορφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άχου το, άχου το, τι μωρούλι είναι αυτό!!!!!
    Φαντάζομαι πόσα τέτοια και πολύ καλλίτερα θα σου λέει η γιαγιάκα σου, γλυκούλα μου!!!! Γι αυτό την χάσαμε από την γειτονιά...την ξετρέλανες εσύ με τον ερχομό σου!!!
    Ελένη μου, τι υπέροχα νέα μας φέρνεις μετά από τόσον καιρό!!!!!
    Να την χαίρεσαι την εγγονονούλα σου!!!!!Κουκλίτσα είναι!!! Εύχομαι να έχει υγεία, τύχη και πολλή αγάπη στην ζωή της!!
    Να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα και ο νέος χρόνος να φέρει όλα τα καλά σε σένα και σε όλη την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η γιαγιούλα σου κι εσύ είστε δύο γλυκιές υπάρξεις και εύχομαι να σε δει και νυφούλα !! Καλά Χριστούγεννα και η νέα χρονιά να είναι γεμάτη με Υγεία, Ευτυχία και Χαρά για όλους σας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες μικρούλα μου!!!!! Υπέροχα τα πλεχτά της γιαγιάκας... σόρυ γιαγιάς!!!!! Διακρίνω ότι της μοιάζεις κιόλας αλλά μην της το πεις γιατί μετά......... ποιός σε σώζει!!!! Ελένη μου να σας ζήσει να είναι υγιής ευτυχισμένη και πετυχημένη στη ζωή της!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την πριγκιπέσα μας... Καλώς μας ήρθες στη γειτονιά. Εδώ θα βρεις μάτσα τις γιαγιάδες και ακόμα πιο τρελές απ' τη δικιά σου! Και... ναι, της μοιάζεις αλλά μην της το πεις και το πάρει απάνω της, την ξέρω εγώ τι τρέλα βαράει, θα υποφέρεις, άκου που σου λέω!
    Ελένη μου, γέμισε η οθόνη μου ομορφιά και γλύκα!!! Να σας ζήσει το κουκλί σας, να είναι γερό και τυχερό. Δικαιολογημένα εξαφανίστηκες τόσον καιρό αλλά τώρα κάνε και καμιά εμφάνιση, μας λείπεις πολύ!
    Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά, σε σένα και την οικογένεια σου και ο Νέος Χρόνος να σας φέρει ό,τι ονειρεύεστε. Και πάνω απ' όλα Υγεία και χαρές... πολλές χαρές!
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου και στις δυο σας, κουκλάρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με συγκίνησε η ανάρτηση σου, χθες πέρασα μόνη όλη την ημέρα μου να προσέχω το..4ο εγγόνι μου , λεχούδι 20 ημερών και σκέφτηκα κάποια στιγμή ότι τελικά η ζωή μιας μάνας είναι ένας..κύκλος που αρχίζει και τελειώνει σε μία αγκαλιά!Χρόνια Πολλά γλυκιά μου να χαίρεσαι όλους όσους αγαπάς, να τους τιμάς και να τους θυμάσαι πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παναγία μου,τί παιδί είσαι εσύ;
    Πιο όμορφο αγιοβασιλακι δεν έχει στον κόσμο.
    Το ίδιο βλέμμα με τη γιαγιά σου βρε.
    Ελένη μου να σας ζήσει καλή μου.
    Καταλαβαίνω κι εγώ, όπως κι όλες όσες γιναμε γιαγιάδες , τι τρέλα είναι μια τέτοια ψυχουλα στο σπίτι μας.
    Το Βλάχικο ρεπερτόριο, το παρακολουθώ κι εγώ χαχαχαχα.
    Να σας ζήσει και πες της οτι όλες οι τρελομπλογκερ θα έρθουν στο γάμο της με το Πι η με ότι άλλο γράμμα βγει μέχρι τότε.
    Φιλάκια πολλά στο ροζουλενιο ποπουδακι της.
    Και σε σένα γιαγιά Ελένη.
    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ζήσει Ελένη μου το μικρό σας αγγελούδι να δείς που τώρα η ζωή θα αποκτήσει νέο νόημα μετά την εκφώνηση γιαγιά.Χρόνια πολλά με υγεία Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Θεία Λένα ας ξανα συστηθούμε!!! Γιαγιά Λένα λοιπόν από δω και μπρος και όχι γιαγιούλα ούτε γιαγιάκα για να μην στραβώνεις!!! Που το αποκλείω δηλαδή γιατί όπως και να σε πούμε εσύ με τέτοιο εγγόνι πάντα θα καμαρώνεις!!! Τις ευχές μου Ελένη μου σε σένα και την οικογένειά σου... να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας το γλυκό!!! Εύχομαι να είσαι παρούσα στον γάμο της χωρίς πι και να νανουρίσεις με βλάχικο ρεπερτόριο κι άλλα εγγόνια και δισέγγονα!!!! Τα φιλιά μου!!! Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να την χαίρεσαι την εγγονούλα σου, να είναι γερή και καλότυχη!!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να την χαιρεσαι καλα χριστουγεννα με πολλα χαμογελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς να μην τρελαθεί η γιαγιά με τέτοια φατσούλα;
    Πολύχρονη, γερή και τυχερή να είναι στη ζωή της κι η γιαγιά να μη σταματήσει να ξαναθυμάται, να μαθαίνει και να δημιουργεί για χάρη της!
    Χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μικρή γλυκιά φατσούλα καλώς όρισες στην γειτονιά μας!!!!!! Ελένη μου να την χαίρεστε την μικρούλα σας πάντα γερή και καλότυχη να είναι!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να σου ζήσει το όμορφο αγγελόυ δι σου ,είναι σκέτη γλύκα .Να είναι γερή και τυχερή στη ζωή της ,να είσαι καλά να την καμμαρώσεις και νυφούλα Πολύ χάρηκα !!Καλές γιορτές και Χρόνια πολλά με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς!
    Αν κ οτι πιο πολυτιμο θα μπορούσες να επιθυμεις...το κρατάς στην αγκαλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μικρή γλυκειά αγγελίνα πάντα να χαρίζεις την χαρά και την ευτυχία σε όποια αγκαλιά και αν βρίσκεσαι. Καλότυχη και υγιής!!!
    Χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΩΣ ΕΓΥΡΙΣΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΈΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ!!!ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ,ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΠΙΚΡΕς ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑΚΙ,ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μικρούλα μου εύχομαι συνεταιρικά με την νέα χρονιά να χαρίζεις την ευτυχία το γέλιο την αγάπη και την αισιοδοξία στους γονείς σου αλλά και στην χαρισματική "Γιαγιούλα" σου και να ξέρεις ότι η λατρεία της για σένα είναι πολύ μεγάλη ,είσαι η ανάσα της ,είσαι η ιδια η ζωή της είσαι τα όνειρά της!! Ελένη μου εύχομαι για το 2016 να έχεις μόνον χαρούμενες μέρες ,υγεία και αισιοδοξία!! Η πανέμορφη χαρά σου να είναι
    καλότυχη γερή πάντα ευτυχισμένη !!! Φιλάκια αγάπης πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ετσι μαλιστα,τωρα ειστε δικαιολογημενη για 1 χρονο απουσιας.γιαγια και εγγονη χαρμα οφθαλμων.ποσο σας νοιθω.γιαγια και εγω 3 εγγονιων δεν θα ξεχασω ποτε τη χαρα οταν κρατησα για πρωτη φορα στα χερια μου το πρωτο εγγονι.να σας ζησει.καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελένη μου, εύχομαι το 2016 να σου φέρει ακόμη μεγαλύτερες χαρές!!! Η μικρούλα εγγονούλα σου είναι σκέτη γλύκα!!! Το καλύτερο δώρο του 2015!!!
    Υγεία, χαρά, αγάπη και πολλά χαμόγελα να βασιλεύουν στο σπιτικό σου!!! Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εμ είναι να μην χαθείς με τετοια εγγονη; σε καταλαβαινω απόλυτα φιλεναδα... .. καμαρωσε... χόρτασε.. αν και αυτα δεν χορτινονται τα γλυκα μας... να περνατε ομορφα τα δυο σς.. Ελενα μου περασα να δω τι κανεις .. φιλακιαααα11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάντα καθυστερημένη... Κούκλα η εγγονή "γιαγούλα" να σας ζήσει αλλά και το γράψιμο μεγαλείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξεμιαλιστηκες για τα καλαά θαρρω και εσύ με την ομορφη εγγονουλα σου Ελενη μου και πως να μην το κανεις; οταν έχεις ενα πλασματακι κοντα σου να του αφιερωνεσαι αποκλιστικα φιλεναδα να περνατε όμορφα οτι και να κανετε μαζι.. φιλακιαααα καλο υπολυπο καλαιρακι.. φιλκαιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένη μου Ελένη, πρώτα να σου ζήσει το κοριτσάκι και σου λέω από μέσα από τη καρδιά μου ότι είσαι τυχερή γιατί της καλομάνας το παιδί το πρώτο νάναι κορίτσι και το..σφραγίζω με τη προσωπική μου εμπειρία. όσο για τη γιαγιά..μα είμαι γιαγιά και ξέρω καλά τη χαρά της δικής σας.Να το χαρείτε όπως ονειρεύεστε, καλότυχο και καλοφωτισμένο το κουκλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Tech world’s school management system is a powerful management software that enables the owner to effectively manage all day to day tasks of an academia.
    Best School management software In Pakistan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. He is an Emirati billionaire businessman. He is the chairman of Mashreq Bank and a director of the Abdullah Al Ghurair Group of Companies
    Abdul Aziz Al Ghurair Personal Information

    ΑπάντησηΔιαγραφή