Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ....ΟΛΑ



Να ξέρετε. Αυτό θα είναι το σύνθημά μου για τη νέα χρονιά......
Δεν θα αφήσω σχεδόν τίποτα στην παλιά του μορφή. Έτσι κι αλλιώς τα γούστα μου έχουν αλλάξει με την πάροδο των ετών αλλά δεν άλλαξε καθόλου η έντονη αίσθηση της οικονομίας και της ανακύκλωσης, που την έχω από παιδί.
Τίποτα λοιπόν δεν θα παροπλίζω ως άχρηστο, αν προηγουμένως δεν του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.
Η αρχή έγινε με το τραπεζάκι από μπαμπού που έκανα το καλοκαίρι. Ακολούθησε το «παλιοντούλαπο» της τηλεόρασης.
Τώρα η λίστα με τα παλιά έπιπλα της Αθήνας έχει μεγαλώσει κατά πολύ. Σκεφτείτε τί έχει να γίνει με τα έπιπλα του εξοχικού το καλοκαίρι. Σκέτος χαμός.....Από τώρα τα ονειρεύομαι με τη νέα μορφή τους και προετοιμάζω τα υλικά για τη μεταμόρφωση.
Αλλά οι επεμβάσεις μου δεν γίνονται μόνο στα παλιά κομμάτια αλλά και σε κάποια καινούρια που κατά καιρούς μπαίνουν στο σπίτι.
Δύο απ’αυτά είναι και μία ντουλαπίτσα ρούχων με την ασορτί συρταριέρα της που παλιότερα κάλυπταν της ανάγκες του γιου στο δωμάτιό του.
Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι θα γνωρίζετε τα εν λόγω μοντελάκια γιατί αγοράστηκαν από πολλούς επειδή ήταν απλά και φτηνά. Το «γερά» υπό συζήτηση....

Τεσπά, εμένα μου άρεσαν μεν αλλά δεν μου άρεσε η διαφάνεια που υπήρχε στα πλαστικά τζαμάκια τους. Ρούχα, καλτσάκια, βρακάκια και καλλυντικά διαγράφονταν αρκετά θολά βέβαια αλλά προσέδιδαν ένα κακό αισθητικό αποτέλεσμα στο σύνολο.
Τί να κάνω ????....τί να κάνω ?????
Μπήκανε μπρος τα μηχανάκια του εγκεφάλου κι άρχισαν να επεξεργάζονται δεκάδες ιδέες. Πώς δεν πήρε φωτιά η κουρούπα μου, μαζί με τα μαλλιά, ένας Θεός το ξέρει....
Σαν πρώτη ιδέα κόλλησα φύλλα ταπετσαρίας. Είχα ένα παλιό ρολό, είχα και γλουτολίνη, άντε να το δοκιμάσω είπα....Το εγχείρημα όμως στέφθηκε από τρελή αποτυχία γιατί δεν κόλλησε καλά κι εγώ επί τρεις μέρες γύρναγα με μια σύριγγα στο χέρι κι έπαιζα το ρόλο της  νοσοκόμας-μαϊμούς, που προσπαθούσε να γεμίσει τα κενά και τις φούσκες.
Την τρίτη μέρα ξηλώθηκε πατόκορφα με λύσσα γιατί νέα ιδέα μου κατέβηκε και σφηνώθηκε σαν....σφαίρα στο σαλεμένο μου μυαλό. Βάψιμο κι ό,τι θέλει προκύψει.....
Αστάρωσα λοιπόν πρώτα τα τζαμάκια μου και μετά τα έβαψα με ένα ωραίο γκρι μπεζ. Και φυσικά αμέσως μετά ενέσκηψε και η ιδέα της ντεκουπάζ.
Με τί να τα στολίσω όμως ???....Άλλο μέγα υπαρξιακό θέμα. (Ευτυχώς που έχω κι αυτές τις σαχλές αναρωτήσεις και ξεφεύγω από τα ουσιώδη .....δόξα τω Θεώ).
Αφού απορρίφθηκαν οι πάσης φύσεως «λουλουδισμοί» και ρομαντισμοί, κατέληξα σε κάτι απλό, μονόχρωμο και στυλιζαρισμένο.
Έτσι διάλεξα ένα υπέροχο καφετί μοτίβο με φύλλα και καρπούς βελανιδιάς. Το εκτύπωσα σε διάφανο χαρτί και το κόλλησα.





  Δεν ξέρω αν σας αρέσει.....αλλά εγώ το βρίσκω εξαιρετικό (και δεν θέλω αντιρρήσεις....)
Στα δεξιά της σελίδας μου θα βρείτε ένα εξαιρετικό blog που ονομάζεται The Grapics Fairy με το οποίο είμαι «κολλημένη» κι έχει άπειρες vintage εικόνες εξαιρετικά χρήσιμες για τις καλλιτεχνίες μας. Από  κει πήρα και το μοτίβο μου. Εγώ το θεωρώ ως το Ευαγγέλιο των Απανταχού Ντεκουπατζούδων..... Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα. Μην το χάσετε.
Προς το παρόν λέω να σας δώσω το μοτιβάκι αυτούσιο για να το αποθηκεύσετε και να το χρησιμοποιήσετε αν σας αρέσει....

 

Σας φιλώ όλους......

47 σχόλια:

  1. Μάλιστα!!!!!!!! Αυτή είναι μεταμόρφωση με τα όλα της!!!!!! Αγνώριστα έγιναν τα επιπλάκια κι όχι μόνο αγνώριστα αλλά και κομψά και καλαίσθητα!!!!! Ασε που για να δεις τι έχουν μέσα πρέπει να τ' ανοίξεις!!!! Τέρμα οι διαφάνειες!!!!! Φιλιά πολλά Ελένη μου Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!
    Ελένη μου είσαι καταπληκτική!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου άρεσε πολύ η μεταμόρφωση!!!... αυτή την συρταριέρα από το ΙΚΕΑ την έχω κι`εγώ στο δωμάτιο της κόρης μου...μου βάζεις ιδέες...δεν ξέρω πόσο παιδεύτηκες πάντως το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ Σταυρούλα μου...τώρα έγιναν έπιπλα που σέβονται τον εαυτό τους. Πρώτα ήταν ξεδιάντροπα...χα χα χα. Τώρα έχουν αξιοπρέπεια και μυστήριο...Δε χορταίνω να τα βλέπω. Καλό βράδυ, σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έφη μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσούλα μου, εγώ παιδεύτηκα αρκετά γιατί δεν είχα κατασταλάξει από την αρχή. Η ταπετσαρία απέτυχε παταγωδώς. Περίμενα να τραβήξουν οι φούσκες μια βδομάδα. Τίποτα....Μετά αποφάσισα το βάψιμο. Αστάρι νερού και μετά ακρυλικό. Δεν με βοηθούσε και ο καιρός. Αν ήταν καλοκαίρι θα είχε τελειώσει σε 2 μέρες. Πάντως δεν με κούρασε καθόλου. Να το τολμήσεις. Ευχαριστώ και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ....ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα έγιναν ...σαν καινούρια!!!!!Και το στεφανάκι που διάλεξες τους πήγε πολύ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΕ ΒΡΕ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΕΚΑΨΕΣ ΤΗΝ ΚΟΥΡΟΥΠΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΣΚΕΨΗ!!!!!
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΤΕΚΑΠΑΖ ΕΚΑΝΡΣ ΕΣΥ!!!!!
    ΧΑΛΑΛΙ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, εγώ τα έβαλα με τις 'αντίκες' αλλά εσύ επιτέθηκες και στα καινούργια! Πολύ ωραία όμως η μεταμόρφωση και των δύο κομματιών. Και το μοτίβο πολύ πετυχημένο!! 'Αντε να δούμε τί άλλο έχεις βάλει στο μάτι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι καταπληκτική τελικά, εχω να λέω με τις δημιουργίες σου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑ...πολύ καλό...απλό και καλαίσθητο...και φυσικά καμία σχέση με το πριν! Είσαι στον σωστό δρόμο...άλλαξέ τα όλα!!!Φιλιά πολλά...καλή χρονιά είπαμε; Ας πούμε...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελένη έχω μείνει άφωνη!Δικαίως δεν χορταίνεις να τα βλέπεις,η μεταμόρφωση πέτυχε απολύτως!τα επιπλάκια έγιναν πολύ σικάτα και οι παρεμβάσεις ήταν "τόσο-όσο" χρειαζόταν που νομίζω ότι είναι και το πιο δύσκολο κι' επικίνδυνο κομμάτι στο decoupage.Πολλά πολλά μπράβο!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάλι μας εξέπληξες Ελένη!!!!! Λες να επιχειρήσω κάτι στο αντίστοιχο κομοδίνο που έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιός τολμά να έχει αντίθετη άποψη από την δική σου;
    Και γιατί άλλωστε;
    Έγινε αγνώριστο και ....αξιοσέβαστο. χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Νένα μου. Ό,τι και να έβαζα θα με δέσμευε. Ιδίως αν είχε διάφορα χρώματα. Νομίζω ότι το απλό του πήγε γάντι. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μarileni, το στεφανάκι το στόλισε με την απλότητά του. Χαίρομαι που συμφωνείς με την επιλογή μου και σ'ευχαριστώ πολύ. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριαννάκι μου, υπομονή και θα δεις. Κάθε βδομάδα....κι έπιπλο. Και πόσο πια να κρατήσεις τα σκέτα ???....Κάνεις εκεί μια πινελιά με την ιδέα σου και βγαίνει κάτι νέο. Κι ανανεώνεσαι. Κι εσύ και το έπιπλο....χα χα χα. Σ'ευχαριστώ και σου στέλνω τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΗΗΗΗ μεταμορφωση σε ολο το μεγαλειο της
    εχω κατι τραπεζακια ...μημπως να παρουν σειρα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mαρία μου, είδες τί καταπληκτική φιλενάδα που έχεις. Διαφήμισέ με σε παρακαλώ στη Βόρεια Ελλάδα μήπως και πουλήσω κάνα κομμάτι....χα χα χα. Ευχαριστώ και σου στέλνω πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Χρονιά Βιλλιωτάκι μου. Τα είπαμε καθώς κι ευχές για το Βαθιλάκη σου αλλά ας τα ξαναπούμε πάλι. Η κριτική σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για μένα. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αρετούλα μου, η επιλογή του σχεδίου μου έλυσε τα χέρια. 'Ηταν τόσο εύκολο. Μερικές εκτυπώσεις, λίγο μέτρημα για τα κολλήματα...κι έτοιμο. Σ'ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φώφη, να το κάνεις. Αν είναι λευκό θα γίνει τέλειο. 'Εχω κι εγώ κομοδινάκι αλλά είναι στο χρώμα της σημύδας. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σωσώ μου....Αν δεν μου αρέσει εμένα κάτι, δεν γίνεται. Το ωραίο είναι ότι μέρες πριν το επιχειρήσω προσπαθούσα να μάθω από τα κορίτσια πώς να το κάνω. 'Ηξερα λοιπόν ότι λουλουδικά και τα τοιαύτα δεν θα τους άρεσαν. Μια άλλη ιδέα ήταν να κόψω vintage εκτυπώσεις από Παρίσι. Αλλά θα γινόταν σαν τις βαλίτσες με τα πολλά αυτοκόλλητα. Αυτό το πέτυχα και πήρα καλά σχόλια. Καλό δεν έγινε τελικά ???....σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ειρήνη, ξεκίνα τα. Μια χαρά θα γίνουν. Μια μέρα τα είδε μια φίλη και μου είπε.... κάτι τέτοια παρόμοια τα πουλάνε και στο ΙΚΕΑ...αλλά με διάφανα τζάμια. Κούνια που σε κούναγε της λέω. Αυτά είναι, μόνο που εγώ τα έβαψα και τα στόλισα....χα χα χα. Σε φιλώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά Ελένη! Πολύ όμορφη η μεταμόρφωση των επίπλων! Και με μια πρώτη ματιά πολύ ενδιαφέρον και το μπλογκ που μας προτείνεις! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Βέφα μου. Καλή χρονιά και σε σένα. Το μπλογκ είναι όντως τέλειο και η κοπέλα που το έχει εξαιρετική. Επικοινώνησα μαζί της και μου είπε να της στείλω έργα μου που πήρα από τις εικόνες της για να τα ανεβάσει. Οι εικόνες της, εκτός από πολύ ενδιαφέρουσες, έχουν και πολύ καλή ανάλυση για την εκτύπωση. Θα δούμε. Σ'ευχαριστώ πολύ και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ελενιτσα μου,τωρα που ηλθα με τα φαντασματα,μετα τα μεσανυκτα, τι να πω για τα θαυματα σου;Τα εγκωμιασαν ολα, οι προγραψασες!
    Θα σταθω λοιπον στο πινακα που κοσμει τη νεα συρταριερα(δε γνωριζω το δημιουργο)και θα πω οτι ταιριαζει τελεια με το ensemble!!Αλλαξε τελειως το outfit!!(Απο αναπαλαιωσεις δε ξερω ..αλλα απο ορολογια,εε;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. υποκλινομαι πραγματικα αγνωριστα έγιναν και η ιδέα με το μοτιβο της βελανιδιάς τέλεια σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπεροχηηηηη!!μπραβο!αξια!!!τι εχει...σειρα?????
    ...irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. H Mαστροελένη το έκανε πάλι το θαύμα της, και τι θαύμα !!! Εξαιρετικό !!! Η επιτομή του σικ και του καλού γούστου.....
    Εγώ τη συγκεκριμένη συρταριέρα απέφυγα να την αγοράσω ακριβώς εξ αιτίας των τζαμιών στα συρτάρια.....τώρα πες περισσότερες λεπτομέρειες για την εκτύπωση σε χαρτί...τι χαρτί; σε τι είδους εκτυπωτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Aντίρηση;;; ουδε μία συμπεθερα.. με τοση όμορφη μεταμώρφωση;;αυτα γινανε αγνώριστα.. καλέ; μπραβο..μπράβο... μπορεί να το ταλαιπώρησες το μυαλό σου..αλλά!!!! το αποτελεσμα.. σούπερ.. και ναι..!!! συμπεθερα Ελεν... αλαξε τα ολα
    το κατέχεις το αθλημα....εγω δεν ρωταω τίποτα μονο καμαρώνω...φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν το συζητώ, σαφέστατη βελτίωση! Έγιναν πολύ όμορφα και τα δύο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λοιπόν λοιπόν, έχω ερωτήσεις :
    1) Ποιό τέλειο χρώμα είναι αυτό και πώς το πέρασες ;
    2) Τί εννοείς "διάφανο χαρτί" ; Το μοτίβο είναι πολύ επιτυχημένο !
    Όπως καταλαβαίνεις έχει πάρει φωτιά η δική μου κουρούπα από τις απορίες ! χαχαχα τί γέλια έκανα, όταν το διάβασα ...
    Η μεταμόρφωση, όπως κατάλαβες, μου αρέσει πολύυυυυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα ..φώτα μας τα άλλαξες εσύ!! Είσαι καταπληκτική, Ελένη! Χίλια μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κατ'αρχήν καλή χρονιά και ό,τι επθυμείς !!!!
    Πραγματικά η ιδέα σου ήταν εξαιρετική!!!
    Φιλιά πολλά Ελένη μου ,να είσαι καλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΟΣ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ !ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!ΜΑΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αφρούλα μου...ο δημιουργός του πίνακα που μπάνισες είμαι εγώ. Φυσικά είναι αντιγραφή, πάνω σε καραβόπανο και μέσα σε κορνίζα όπως ήταν κομμένο το πανί....με τα ξέφτια χα χα χα. Από ορολογία σκίζεις πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Marilise, χαίρομαι που σου άρεσε και σ'ευχαριστώ πολύ. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σου Ίριδα....τώρα που τελείωσε βλέπω κι εγώ ότι αυτό του ταίριαζε πραγματικά. Με ικανοποίησε πέρα από κάθε προσδοκία. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κλαυδία.....άκου.
    Εκτυπωτης inkjet και χαρτί διάφανο (έχω μπλοκ σε Α4 της εταιρείας CANSON που λέγεται LAYOUT PAD (χαρτί αποτυπώσεως).
    Λοιπόν εκτύπωση (ρύθμισα να έχει 2 μοτίβα το κάθε φύλλο) μετά κόψιμο σε οβάλ σχήμα των μοτίβων (φαίνεται στις κοντινές φωτό)και κόλλημα με UHU GLUE AND VARNISH μόνο από την πίσω πλευρά. Ααυτά και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρουλάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα περήφανη και να καμαρώνεις για τη συμπεθέρα σου....χα χα χα. 'Εκανες καλή επιλογή. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ερμιόνη μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Όντως πήραν άλλη αξία τα επιπλάκια. Σ'ευχαριστώ και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φωτεινούλα μου, το χρώμα είναi της vitex πλαστικό εσωτερικού χώρου 210-10ΥR που μου είχε περισσέψει από τους τοίχους. Είναι ένα ωραιότατο μπεζ που το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πέπη,
    Ευθυμία,
    Ρίτα.....
    Σας ευχαριστώ πολύ όλες. Αν έχετε απορίες έχω γράψει ήδη μπόλικες πληροφορίες στις υπόλοιπες απαντήσεις. Σας φιλώ όλες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γιατί να έχουμε αντιρρήσεις κούκλα μου; Φανταστικό έγινε το σετ.... Ολοκαίνουριο... εντυπωσιακή η αλλαγή!!!! Και πολύ ωραίο το μοτίβο που διάλεξες... το ξέρω αυτό το site, έχει πάρα πολλά και ωραιότατα σχέδια!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ελένη μου απλά υπέροχα!!!!!!!!!Δεν έχω λόγια!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!Εξαιρετική δουλειά!!!Φιλάκια και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή